Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Nienke - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Nienke - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

26 December 2015 | Nederland, Almere-Haven

Morgen is het zover, dan vertrek ik voor 11 dagen naar China om daar rond te touren met orkest, band en 5 zangers/zangeressen. We zullen hier 6 concerten geven, met een zeer gevarieerd programma. We spelen licht klassieke muziek, zoals de champagne polka van Straus, maar ook popmuziek (zowel met orkest als a capella) en traditionele Chinese muziek. Dit alles onder de naam Vocal Dating.

Inmiddels is mijn koffer ingepakt: ik denk niet dat ik ooit met zoveel spullen op reis ben gegaan. Galajurk, hobo, rietenspullen, 3 pakken vloeitjes, bladmuziek, haarlak, make-up, haaraccessoires, en natuurlijk het gebruikelijke (kleding, toilettas etc).

Omdat er in China geen facebook is, heb ik mezelf voorgenomen om hier e.e.a. te schrijven, zodat ik niet iedereen via whatsapp hoef te spammen :). Maar wie mij een beetje kent, weet ook dat mijn goede voornemen zomaar kan mislukken, door gebrek aan motivatie, energie, tijd of door het gewoon te vergeten :)

Mocht ik nou in een 11 daagse radiostilte vervallen; Vocal Dating houdt zelf ook een blog bij. Deze kun je vinden op: www.vocaldating.com/blog

Ik wens iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling, en tot in 2016!

Liefs Nienke

  • 26 December 2015 - 23:27

    Cindy Bijleveld:

    Veel succes!

  • 26 December 2015 - 23:32

    Martine:

    Heel veel succes en plezier..

  • 26 December 2015 - 23:41

    Kirsten:

    Veel plezier xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere-Haven

Concert tournee door China

Van 27 december 2015 tot 6 januari 2016 ga ik met Vocal Dating op tournee naar China.

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2016

Dag 8

04 Januari 2016

Dag 7

03 Januari 2016

Dag 6

02 Januari 2016

Dag 5

02 Januari 2016

Dag 4
Nienke

Actief sinds 11 Dec. 2015
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 2896

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 06 Januari 2016

Concert tournee door China

Landen bezocht: